KATEGORIE WYNIKÓW

Inne są natomiast kategorie wyników w koncepcjach wychowania przeciwstawiających się nadmiernej adaptacji. Tak np. w koncepcjach naturalistyczno-liberalnych i personalistycznych wynikiem wychowania Jest poziom indywidualnego rozwoju człowieka*ale np. w egzystencjalir- mie lub mistycyzmie poziom indywidualnego rozwoju jest mierzony stop­niem skupienia się Jednostki na swojej egzystencji i wycofaniem się z aktywnego życia społecznego. 2 kolei w koncepcjach wychowania nasta­wionych na uczestnictwo jednostki w życiu społecznym (np. w pedagogi­ce społecznej,w pedagogice narodowej, w pedagogice socjalistycznej, ale także w personalizmie chrześcijańskim) wynikiem wychowania jest charakter uczestnictwa Jednostki w życiu społecznym, poziom społecz­nego zaangażowania .

Hej! Mam na imię Szymon i społeczeństwo jest moją pasją. Dlatego chciałbym zaprosić was do lektury mojego bloga! Jeśli też interesujecie się tematem społeczeństwa to to idealna strona dla Was! Zapraszam!
error: Content is protected !!